Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1057 - "Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (730 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 12:52:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1057 - Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi 
põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (730 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 26.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 16.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/59c914c5-5a18-4910-8be7-6fb8f24cacb0
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/59c914c5-5a18-4910-8be7-6fb8f24cacb0?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main